Klantenservice

Wilt u contact met ons opnemen, gebruik dan het contactformulier hiernaast of maak gebruik van de onderstaande gegevens.  
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Webshop Danielle Forrer

Neptunusstraat 77 - 1771 BT Wieringerwerf

( Bezoek alleen op afspraak )

Tel: 085 - 001 40 29

E-mail:[email protected]
KvK-nummer: 52309088
BTW-ID: NL002096089B26

1 Algemeen
1.1 Ik moet een nieuw account aanmaken, klopt dat?

Klopt, door verhuizing van ons platform (webshop software) naar LightSpeed zijn de gegevens die u heeft ingevuld helaas verloren gegaan.We mogen dit simpel weg niet meeverhuizen.(vanwege de AVG). Iedereen dient dus helaas een nieuwe account aan te maken. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Gelukkig is daar wel een snellere en overzichtelijkere webshop voor teruggekomen. Vinden wij althans:)

1.2 Hoe kan ik jullie het beste / snelste bereiken?

De snelste manier om ons te bereiken is per email/contactformulier. We proberen binnen enkele uren te reageren.

1.3 De Chatfunctie is weg?

Inderdaad, de 'oude' webshop bood een chatfunctie. Bij de overgang naar het nieuwe platform (webshop-software) is deze functie momenteel niet beschikbaar. We overwegen nog of we deze functie terug laten komen.

2 Account
2.1 Kan ik ook een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?

Ja, dat is mogelijk. Vult u uw gegevens in en reken af als gast. U mist dan natuurlijk wel de voordelen die een account u kan bieden.

2.2 Mijn inlog account werkt niet?

Probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op. We helpen u graag weer op weg :)

3 Bestellingen
3.1 Kan ik een bestelling ook afhalen?

Ja, dat is ook mogelijk. Kies bij uw bestelling voor afhalen en geef aan wanneer  u langs zou willen komen. Wij nemen contact met u op om een geschikt moment met u af te spreken.

3.2 Wat zijn de verzendkosten?

Kijk voor kosten van verzenden op onze aparte pagina over dit onderwerp Verzenden & Retourneren

3.3 Is een bestelling verzekerd?

Ja, wij werken bewust met verzekerde pakketpost zendingen.

3.4 Kan ik zien wanneer mijn bestelling binnen komt?

Ja zeker, iedereen die een order plaatst ontvangt na bevestiging en betaling een track&trace nummer. Hiermee kunt u het leveringsproces volgen.

3.5 Hoe lang duurt het voordat ik mijn producten ontvang?

Indien u voor 16.00 uur bestelt gaat uw bestelling meestal dezelfde werkdag al op de post. Een enkele keer duurt het enkele werkdagen.

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een track en trace code van uw pakket per email. PostNL bezorgt de pakketjes de volgende werkdag, behalve op zondag en maandag. Mochten wij om wat voor reden dan ook langer nodig hebben om uw bestelling te verzenden, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

3.6 Kan ik een product zo terugsturen?

Nee, u kunt het product niet direct terugsturen! Neem altijd eerst contact met ons op voordat u dingen retour stuurt. Er is een aparte pagina met instructies  over het verzenden & Retourneren. Mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

3.7 Kan ik een bestelling laten inpakken?

Ja, dat is mogelijk bij het afronden van uw order heeft u de mogelijkheid om cadeaupapier aan uw bestelling toe te voegen.

Geef aan bij het bestelproces of u los het papier wilt hebben of echt ingepakt wilt laten versturen.

Meer info klik hier

4 Aanbod
4.1 Welke edelstenen soorten hebben jullie?

Om te zien welke edelsteen soorten we momenteel hebben, kun je kijken onder: Diverse edelstenen en mineralen

4.2 Jullie verkopen Kristallen schedels, kan ik mijn schedel ook inruilen of verkopen?

Wij krijgen regelmatig de vraag of we ook schedels inkopen van particulieren. Dit doen wij niet. Kristallen schedels zijn kwetsbaar en gevoelig.

Wij verkopen alleen nieuwe kristallen schedels van hoogwaardige kwaliteit, goed gecarved en persoonlijk geselecteerd.

5 VVV Cadeaukaart
5.1 De VVV Cadeaukaart, wat is dat eigenlijk?

De VVV Cadeaukaart is een samenvoeging tussen de papieren VVV Cadeaubon en de online only, VVV Giftcard. De VVV Cadeaukaart is ook te besteden bij Webshop Danielle Forrer. Meer informatie over de VVV Cadeaukaart is te vinden op de website vvvcadeaukaart.nl

5.2 Kan ik meerdere cadeaukaarten gebruiken bij een betaling?

Ja, Webshop Danielle Forrer accepteert het inwisselen van een of meerdere VVV Cadeaukaarten in bij een bestelling. Bovendien rekent Webshop Danielle Forrer geen meerkosten voor het gebruik van een of meerdere VVV Cadeaukaarten.

5.3 Kan ik een deel van mijn aankopen betalen met een VVV Cadeaukaart?

Ja, u kunt een deel van de bestelling betalen met een VVV Cadeaukaart en de rest van het bedrag op een andere manier voldoen. Bij het afronden van de bestelling kunt u kiezen uit diverse betaalmethodes.

5.4 Ik wil een deel van het saldo van mijn VVV Cadeaukaart besteden, wat gebeurt er met het restant?

Als u slechts een deel van het saldo van uw VVV Cadeaukaart aanspreekt bij een online bestelling, dan blijft het resterende saldo gewoon op uw kaart staan.

5.5 Hoe kan ik het saldo zien van mijn VVV Cadeaukaart?

Gebruik de Saldo-checker op de website van VVV cadeuakaart
Op vvvcadeaubonnen.nl/saldo-checken kunt u het saldo van uw VVV Cadeaukaart opvragen.

5.6 Kan ik betalen met een foto van mijn VVV Cadeaukaart?

Nee, om te kunnen betalen met een VVV Cadeaukaart heeft u echt het plastic pasje nodig. Hier staat immers de code op die u online invult tijdens het einde van het betaalproces. Onze service provider regelt de betaling met de kaart, eventuele meerkosten van de order rekent u gemakkelijk af met een andere betaalmethode.

5.7 Kan mijn VVV Cadeaukaart opnieuw worden opgewaardeerd?

Nee, het saldo van uw VVV Cadeaukaart kan niet worden opgewaardeerd.

5.8 Zijn er kosten aan verbonden aan het betalen met een VVV Cadeaukaart bij Webshop Danielle Forrer

Nee, er zijn bij ons geen extra kosten verbonden aan het betalen met een VVV Cadeaukaart. Wij nemen als Webshop Danielle Forrer de commissiekosten voor onze rekening. Het voelt voor ons niet goed om deze kosten door te berekenen aan onze klanten. De meeste mensen hebben Immers de kaart cadeau gekregen.

5.9 Kan ik mijn bestelling retourneren als ik betaald heb met mijn VVV Cadeaukaart?

Ja, u behoudt gewoon het recht op retourneren als u met een VVV Cadeaukaart heeft betaald. Webshop Danielle Forrer heeft echter commissiekosten voor haar rekening genomen voor het accepteren van uw VVV Cadeaukaart. Daarom ontvangt u bij een retournering een tegoedbon van Webshop Danielle Forrer als u betaald heeft met een VVV Cadeaukaart.

6 Webshop Giftcard
6.1 Wat is de Webshop Giftcard ?

Webshop Giftcard is een van meest breed besteedbare online cadeaukaart van Nederland op dit moment. Bij Webshop Giftcard  zijn momenteel ruim 200 webwinkels aangesloten waaronder dus ook Webshop Danielle Forrer. 

6.2 Kan ik meerdere Webshop Giftcards gebruiken bij een betaling?

Ja, Webshop Danielle Forrer accepteert het inwisselen van een of meerdere Webshop Giftcards in bij een bestelling. Bovendien rekent Webshop Danielle Forrer geen meerkosten voor het gebruik van een of meerdere Webshop Giftcards.

6.3 Moet ik de Webshop Giftcard in één besteden?

Nee hoor, u kunt een deel van de bestelling betalen met een Webshop Giftcard en de rest van het bedrag op een andere manier voldoen. Bij het afronden van de bestelling kunt u kiezen uit diverse betaalmethodes. 
Let op!
er zit aan een Webshop Giftcard wel een geldigheidsduur, dit kunt u checken op de website van Webshop Giftcard saldo check

6.4 Zijn er kosten aan verbonden aan het betalen met een Webshop Giftcard bij Webshop Danielle Forrer

Nee, er zijn bij ons geen extra kosten verbonden aan het betalen met een Webshop Giftcard. Wij nemen als Webshop Danielle Forrer de commissiekosten voor onze rekening. Het voelt voor ons niet goed om deze kosten door te berekenen aan onze klanten. De meeste mensen hebben Immers de kaart cadeau gekregen.

6.5 Kan ik evengoed retourneren met een Webshop Giftcard?

Ja, u behoudt gewoon het recht op retourneren als u met een Webshop Giftcard heeft betaald. Webshop Danielle Forrer heeft echter commissiekosten voor haar rekening genomen voor het accepteren van uw Webshop Giftcard. Daarom ontvangt u bij een retournering een tegoedbon van Webshop Danielle Forrer als u betaald heeft met een Webshop Giftcard.

Let op:  U kunt alleen gebruik maken van uw Webshop Giftcard als u online betaalt.

7 Loyalty Sparen voor korting
7.1 Wat moet ik doen om te kunnen sparen?

Om te kunnen sparen registreert u zich snel en eenvoudig als klant. Bent u al een geregistreerde klant bij onze webshop, dan krijgt u, als u in heeft gelogd, de vraag om uw gegevens te controleren. 

Heeft u al een account krijgt u de volgende melding als u ingelogd bent.

 

 

 

7.2 Hoeveel spaar ik met Loyalty beloningen?

Voor elke (hele) euro die u in de webshop besteedt ontvangt u 1 spaarpunt. Gespaarde punten kunt u in de webshop verzilveren voor korting of gratis producten.

7.3 Hoe lang blijven mijn Loyalty beloningen spaarpunten geldig?

Uw gespaarde punten blijven onbeperkt geldig. U kunt er dus zelf voor kiezen of en wanneer u ze verzilvert, zonder rekening te hoeven houden met een geldigheidstermijn. 

7.4 Moet ik een account aanmaken om aan Loyalty beloningen mee te kunnen doen?

Het antwoord is ja, alleen geregistreerde klanten met een account, kunnen mee doen met het gratis loyalty programma.

7.5 Waarom moet ik een geldig (mobiel) telefoonnummer en/of email invoeren?

U ontvangt uw kortingscode voor uw verjaardag per sms of per e-mail.  Natuurlijk bent u er zelf verantwoordelijk voor of u uw gegevens juist heeft ingevuld. Check de gegevens! Onjuiste gegevens kan leiden tot het niet automatisch bijschrijven van loyalty punten.

7.6 Waar kan ik de beloningen of kortingen vinden?

U kunt de beloningen of kortingen vinden op de beloningen pagina, hieronder ziet een voorbeeld overzicht - beloningen kunnen wijzigen of veranderen. U ziet hieronder een totaal-overzicht:

wat is mijn puntensaldo, alle beloningen, hoeveel punten nog tot VIP status etc.

7.7 Ik zie geen Loyalty punten verschijnen, bij de checkout?

Dit kan verschillende oorzaken hebben, ben u ingelogd in "Mijn account' en plaatst dan een order. Het kan soms even duren voordat de punten in het beloningen scherm verschijnen.

Of het kan zijn dat u een order heeft geplaatst als "gast". dan klopt het dat u niks ziet. Gast-gebruikers nemen niet deel aan het loyaliteitsprogramma.

7.8 Zijn Loyalty spaarpunten overdraagbaar?

Nee, spaarpunten kunnen niet worden ingewisseld voor contanten, en zijn niet overdraagbaar.

7.9 Als ik mijn account beeëindig, wat gebeurt er dan met mijn Loyalty punten?

Mocht u onverhoopt uw account moeten opzeggen door bijvoorbeeld emigratie, dan vervallen de opgebouwde spaarpunten, of u maakt de opgebouwde punten eerst op. De loyalty punten kunnen niet worden ingewisseld worden voor contanten, en tevens zijn de loyalty punten niet overdraagbaar.