Klantenservice

Wilt u contact met ons opnemen, gebruik dan het contactformulier hiernaast of maak gebruik van de onderstaande gegevens.  
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Webshop Danielle Forrer

Neptunusstraat 77 - 1771 BT Wieringerwerf

Tel: 085 - 001 40 29

E-mail:webshop@danielleforrer.nl

1 Algemeen
1.1 Ik moet een nieuw account aanmaken, klopt dat?

Klopt, door verhuizing van ons platform (webshop software) naar LightSpeed zijn de gegevens die u heeft ingevuld helaas verloren gegaan.We mogen dit simpel weg niet meeverhuizen.(vanwege de AVG). Iedereen dient dus helaas een nieuwe account aan te maken. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Gelukkig is daar wel een snellere en overzichtelijkere webshop voor teruggekomen. Vinden wij althans:)

1.2 Hoe kan ik jullie het beste / snelste bereiken?

De snelste manier om ons te bereiken is per email/contactformulier. We proberen binnen enkele uren te reageren.

1.3 De Chatfunctie is weg?

Inderdaad, de 'oude' webshop bood een chatfunctie. Bij de overgang naar het nieuwe platform (webshop-software) is deze functie momenteel niet beschikbaar. We overwegen nog of we deze functie terug laten komen.

2 Account
2.1 Kan ik ook een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?

Ja, dat is mogelijk. Vult u uw gegevens in en reken af als gast. U mist dan natuurlijk wel de voordelen die een account u kan bieden.

2.2 Mijn inlog account werkt niet?

Probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op. We helpen u graag weer op weg :)

3 Bestellingen
3.1 Kan ik een bestelling ook afhalen?

Ja, dat is ook mogelijk. Kies bij uw bestelling voor afhalen en geef aan wanneer  u langs zou willen komen. Wij nemen contact met u op om een geschikt moment met u af te spreken.

3.2 Wat zijn de verzendkosten?

Kijk voor kosten van verzenden op onze aparte pagina over dit onderwerp Verzenden & Retourneren

3.3 Is een bestelling verzekerd?

Ja, wij werken bewust met verzekerde pakketpost zendingen.

3.4 Kan ik zien wanneer mijn bestelling binnen komt?

Ja zeker, iedereen die een order plaatst ontvangt na bevestiging en betaling een track&trace nummer. Hiermee kunt u het leveringsproces volgen.

3.5 Hoe lang duurt het voordat ik mijn producten ontvang?

Indien u voor 16.00 uur bestelt gaat uw bestelling meestal dezelfde werkdag al op de post. Een enkele keer duurt het enkele werkdagen.

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een track en trace code van uw pakket per email. PostNL bezorgt de pakketjes de volgende werkdag, behalve op zondag en maandag. Mochten wij om wat voor reden dan ook langer nodig hebben om uw bestelling te verzenden, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

3.6 Kan ik een product zo terugsturen?

Nee, u kunt het product niet direct terugsturen! Neem altijd eerst contact met ons op voordat u dingen retour stuurt. Er is een aparte pagina met instructies  over het verzenden & Retourneren. Mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

3.7 Kan ik een bestelling laten inpakken?

Ja, dat is mogelijk bij het afronden van uw order heeft u de mogelijkheid om cadeaupapier aan uw bestelling toe te voegen.

Geef aan bij het bestelproces of u los het papier wilt hebben of echt ingepakt wilt laten versturen.

Meer info klik hier

4 Aanbod
4.1 Welke edelstenen soorten hebben jullie?

Om te zien welke edelsteen soorten we momenteel hebben, kun je kijken onder: Diverse edelstenen en mineralen

4.2 Jullie verkopen Kristallen schedels, kan ik mijn schedel ook inruilen of verkopen?

Wij krijgen regelmatig de vraag of we ook schedels inkopen van particulieren. Dit doen wij niet. Kristallen schedels zijn kwetsbaar en gevoelig.

Wij verkopen alleen nieuwe kristallen schedels van hoogwaardige kwaliteit, goed gecarved en persoonlijk geselecteerd.

Neem contact op
* Verplichte velden